Reklamationer

Vi håber du har fået en vare du er glad for, og som står fuldstændig som den skal. Skulle din vare mod forventning være defekt, så skal du ikke tøve med at tage fat i os. Vi vil gøre hvad vi kan for at hjælpe dig.

For at kunne behandle din sag bedst muligt, så har vi brug for din hjælp. Vi vil meget gerne bede dig om at gøre følgende:

GUIDE TIL REKLAMATIONER

  1. Tag et par billeder af skaden, der tydeligt viser hvad der er galt.
  2. Tag et par billeder af emballagen, så vi kan se om det er en fragtskade eller en produktionsskade.
  3. Send billederne sammen med en beskrivelse af fejlen samt dit ordrenummer til: claims@tendensshop.dk
  4. Når vi har modtaget reklamationen fra dig, kontakter vi dig med retningsliner for, hvad vi gør derfra.
  5. De fleste tilfælde skal vi have varen retur til os. Her er det vigtigt, at du finder den returseddel vi har vedhæftet mailen med din oprindelige ordrebekræftelse. Den udfylder du og lægger i kassen, inden du sender den retur til os.


Er du i tvivl om hvordan du håndterer det, så kontakt os på: claims@tendensshop.dk.


VIGTIGT:

Emballagen skal være intakt og i god stand, og produktet ubrugt.

Lamper der har været monteret tages ikke retur.

Produktet skal være reklameret indenfor garantien.

Emballagen må ikke være lukket med gaffa-tape eller andet tape der ødelægger emballagen.